Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Поява штучного інтелекту сприяла поширенню страхів, що ця технологія замінить людей у різних сферах, зокрема і швидкого харчування. Однак, наразі така ситуація далека до реальності. McDonald's вирішив видалити систему голосового замовлення на основі штучного інтелекту, яка діяла в 100 закладах мережі швидкого харчування. Виявилось, що кількість некоректних замовлень, помилок та проблем була настільки високою, що це не приносило прибутку.
McDonald's відмовився від штучного інтелекту. Фото з відкритих джерел
Компанія McDonald's у 2021 році почала співпрацювати з IBM для розробки та впровадження програмного забезпечення на основі штучного інтелекту. Дві компанії хотіли "визначити, чи може автоматизована система введення голосових замовлень спростити роботу команди та забезпечити швидший і покращений досвід для наших клієнтів".
Генеральний директор McDonald's Кріс Кемпчінскі сказав CNBC, що технологія розпізнавання голосу була приблизно на 85% точною, але приблизно в кожному п’ятому випадку працівникам доводилося допомагати із замовленнями.
Відео зі збоями в системі McDonald's поширились у соціальних мережах. Наприклад, чоловік замовив один чай, а отримав замість цього дев’ять порцій цього напою. В іншому випадку жінка замовила воду та ванільне морозиво, але система на основі штучного інтелекту додала їй чотири пачки кетчупу та три упаковки вершкового масла.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Ілон Маск прогнозує кінець ери мобільних телефонів. Бізнесмен назвав технологію, яка їх замінить.
Також "Коментарі" писали про професії, які виникнуть у майбутньому завдяки штучному інтелекту.
Новини