Рубрики
МЕНЮ
Елена Бурдейная
Над створенням голосового асистента протягом трьох місяців працювала команда з шести осіб. Програма має ознайомчу версію і не вимагає комп'ютерних ресурсів для роботи, розповідає інтернет-журнал AIN.
Голосовий асистент у смартфоні - фото з мережі
Голосовий помічник Маша - віртуальний секретар зі штучним інтелектом. Вона здатна до самонавчання і "уміє" говорити. Її зручно використовувати тоді, коли потрібно відсіяти дзвінки спамерів, або уникнути неприємної розмови, або за відсутності часу. У таких випадках замість людини чемно і чітко відповідає "Маша". Її голос можна почути за посиланням.
Сервіс працює з будь-яким українським оператором. Щоб підключитись, необхідно запустити Телеграм-бота і вказати ім'я, яке озвучуватиметься абонентам. Після цього програма "Маша" сама визначає, на які дзвінки вона відповідатиме:
1) якщо користувач відхиляє вхідний дзвінок;
2) якщо користувач не відповідає більше 10 секунд;
3) якщо телефон вимкнутий.
Після діалогу з абонентом, Маша надсилає аудіозапис, а також розшифровку, у Телеграм. Користувач продивляється і визначає, кому перетелефонувати, а кого занести в чорний список і більше ніколи не спілкуватись. Тим часом той, хто телефонує, говорить з голосовим помічником, який уміє підтримувати розмову і говорить з "людськими інтонаціями". Спочатку у Маші було близько 10 сценаріїв поведінки, але їх кількість постійно зростає. Цього вистачає, щоб заспокоїти батьків і пояснити, чому ви не берете трубку, відсіяти спамерів інтернет-магазинів чи телефонних шахраїв.
Співвласниками проекту є Роман Робочий і Михайло Цеховський. Сайт знаходиться на українському домені, з українськими цінами. Однойменного асистента впровадили в Райффайзен Банк в Росії. Між тим розробники сперечаються з російським же банком Тінькоф, який майже одночасно з ними підключив до своїх сервісів помічника "Олега". Наразі команда Михайла та Романа пропонує "Машу" українцям.
Раніше сайт "Коментарі" розповідав, що штучний інтелект уміє малювати краще за людину.
Новини