Рубрики
МЕНЮ
Анна Нестерова
Зазначається, що випробування проводили в дослідницькому центрі KRRI на ділянці колії довжиною 1,3 кілометра. Безпілотний вагон під час руху "подолав" три пасажирські зупинки та чотири перетини з автошляхами.
Фотог: Pixabay
До програми випробувань також були включені імітації різних нестандартних ситуацій та обставин, а також режим руху на різних швидкостях.
Так, дослідники завершили випробування безпілотного вагона трамваю "V2X". Заявляється, що програма випробувань пройшла успішно і вагон "наїздив" понад 600 кілометрів.
Безпілотний вагон оснащений камерами та унікальною системою розпізнавання різноманітних перешкод на своєму шляху. Розумна система здатна ідентифікувати велосипедистів, пішоходів, тварин, автомобілі та інші перешкоди. Оцінивши ризик зіткнення, безпілотний вагон активує протокол дій на випадок непередбаченої ситуації.
Система також розпізнає сигнали світлофорів. Оцінивши час під'їзду до світлофора програма приймає рішення про те, чи зупинити вагон чи продовжити слідування. Залежно від сигналів світлофорів також вибирається оптимальна швидкість руху на кожній з ділянок. Налагоджена система автопілоту забезпечує чітку зупинку вагона біля громадських зупинок та зарядної станції.
Дослідники заявляють, що безпілотні трамваї здатні знизити можливість виникнення зіткнень під час руху більш ніж на 50 %, а ризик супутніх пошкоджень — на 30 %.
Вважається, що система " V2X" є однією з найперспективніших на даний момент. Безпілотні вагони, оснащені подібними розумними технологіями, покликані знизити кількість аварій на дорогах мегаполісів.
Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що дрон-таксі здійснив перший політ над Парижем (ВІДЕО) . Комерційні польоти мають стартувати вже 2024 року. До цього часу компанія-розробник працюватиме над підготовкою таксі до сертифікації.
Читайте також: Ентузіасти з Китаю вирішили створити перший у світі складний iPhone . Після численних спроб і помилок їм це все-таки вдалося.
Новини