Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Дзеркало з доповненою реальністю (AR) в новому флагманському бутіку косметичних послуг Amorepacific, який розташований в Сеулі, дозволяє легко визначити, який відтінок помади або туші більше підходить клієнту, навіть якщо він перебуває в масці. Про це повідомляє інформаційний портал Reuters.
Дзеркало робить фотографію обличчя клієнта і аналізує його, рекомендуючи продукти, які найбільше підійдуть текстурі шкіри, і усуваючи будь-які плями, зморшки або темні кола. Потім клієнти можуть побачити згенероване комп'ютером зображення того, на що вони будуть схожі, використовуючи найрізноманітніші основи, рум'яна, засоби для догляду за очима і помади.
На додачу до соціального дистанціювання, керівні принципи уряду Південної Кореї рекомендують покупцям випробувати косметику на руках, а не на обличчях. "Це було неприємно, оскільки я не могла спробувати косметику на моєму обличчі... але було кумедно знайти продукт, який підходить мені краще всього через цей пристрій AR", — сказала 20-річна студентка Сонг Да Хе після декількох годин тестування продуктів на її руках в інших магазинах.
Щоб звести до мінімуму контакти з людьми і знизити ризик поширення вірусу, магазин також розмістив QR-коди поряд з усіма продуктами, щоб покупці могли дізнаватися подробиці за допомогою своїх мобільних телефонів, а не розмовляти з персоналом.
Як повідомляло видання "Коментарі", штучний інтелект допоможе при розірванні шлюбів.
Новини