Рубрики
МЕНЮ
Денис
Ілон Маск. Фото: REUTERS/Joe Skipper
Учора, 14 лютого, у Сполучених Штатах Америки відбувся фінал чемпіонату з американського футболу. На фіналі Суперкубку збираються мільйони глядачів і тому багато компаній готуються до рекламної активності зараз — знімають захоплюючі, цікаві, а часом і провокаційні відеоролики, які потім показують у ході трансляції. Про це пише видання IXBT.
Компанія Polestar Automobile випустила короткий рекламний ролик свого першого повністю електричного автомобіля під назвою Polestar 2.
Відеоролик розповідає про те, чим не є Polestar 2 і чого цурається сама компанія. Серед іншого у відео є фраза "Ніякого підкорення Марса". Що, як зазначають, журналісти видання є шпилькою на адресу засновника Tesla Ілона Маска.
Фото: скріншот із відео Polestar
Один з акціонерів Tesla прокоментував ролик і написав таке: "Volvo заплатила 7 мільйонів доларів за рекламу свого електромобіля на Суперкубку. Це смілива стратегія – висміювати Ілона Маска, Volkswagen та інші автомобільні компанії".
Пост Сойєра Мерріта прокоментував і Ілон Маск. Він відправив смайлик зі сльозами.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" поінформував про те, що потужний космічний телескоп NASA зробив фотографію кількох галактик. Вони знаходяться близько один до одного та взаємодіють між собою. Як зазначили вчені. Об'єкти мають загальну назву та схожі на земну квітку.
Читайте також про те, що інститут Pantone оголосив, що головним у 2022 році стане синій колір з фіолетово-червоним відтінком. Як і з чим носити відтінок Very Peri?
Сайт "Коментарі" писав про те, що у Кремлі висловилися про переговори на форумі у Відні. Лавров вважає, що переговори на форумі ОБСЄ щодо безпеки в Європі нічого не дадуть.
Новини