Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Віртуальна модель створена штучним інтелектом. Фото: instagram.com/fit_aitana
Профіль Айтани Лопес в Instagram схожий на багато інших сторінок інфлюенсерів. Однак у її випадку це справа рук штучного інтелекту та маркетингової агенції, яка вирішила відмовитись від проблемної співпраці з реальними людьми.
На сторінці в Instagram Айтани Лопес вказано, що дівчина родом з Барселони, займається спортом, любить комп'ютерні ігри та косплей. Нещодавно модель відвідала концерт рок-гурту Blink-182 і є амбасадором бренду дієтичних добавок. Профіль Айтани існує вже кілька місяців та має понад 120 тис. підписників.
Люди залишають сотні коментарів під її фотографіями, однак не всі розуміють, що інфлюенсерки насправді не існує, а віртуальну модель створив штучний інтелект.
Айтана – це віртуальна модель, яку створила маркетингова компанія The Clueless за допомогою штучного інтелекту. Компанія пояснює, що пішла на такий крок через кілька факторів. Для реальних людей потрібно покривати витрати на проїзд, харчування, а також роботу фотографів. Крім того, деякі інфлюенсери не готові брати певні пропозиції від рекламодавців.
The Clueless не приховує, що проєкт передбачав великі фінансові вкладення, але тепер Айтана почала заробляти. Віртуальна модель генерує приблизно чотири тисячі євро на місяць прибутку для компанії.
Айтана Лопес виділяється серед інших творів штучного інтелекту. Її фотографії разюче схожі на фотографії багатьох інших реальних моделей. The Clueless створює на кожній фотографії деякі "недосконалості". Маркетингова агенція пояснює, що навмисно додає зморшки, знебарвлює шкіру та створює скуйовджене волосся, адже в іншому випадку це виглядало б надто ідеально і тому неприродно.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Ілон Маск зробив тривожний прогноз та назвав те, що загрожує усьому людству.
Також "Коментарі" писали про смертельний випадок у Південній Кореї, коли на заводі чоловіка розчавив робот.
Новини