Головна Новини HI-tech технології Чому в пасажирських літаках немає рятувальних парашутів. Є багато причин
commentss НОВИНИ Всі новини

Чому в пасажирських літаках немає рятувальних парашутів. Є багато причин

Попри те, що парашут винайшли на 150 років раніше ніж літаки, його не використовують під час експлуатації пасажирських літаків.

27 грудня 2022, 19:45 comments3935
Автор:
avatar

Slava Kot

Поділіться публікацією:

Згідно з підрахунками, за всю історію авіації в катастрофах за участю літаків загинуло понад 500 тис. осіб. Зараз подорожі стали безпечні, і в авіакатастрофах гине в рази менше людей ніж в автомобільних. Однак, багато хто з нас відчуває страх перед польотом і запитує себе: чому на борту пасажирських літаків немає парашутів для кожного пасажира?

Чому в пасажирських літаках немає рятувальних парашутів. Є багато причин

Пасажирський літак. Фото з відкритих джерел

Парашут винайшли задовго до літаків. Сміливці по всьому світу стрибали з різних високих об’єктів і використовували системи для уповільнення падіння. Проте, чому пасажирські літаки не мають рятувальних парашутів?

Парашути на пасажирських літаках економічно не вигідні. Парашути на кілька десятків, а то й на кілька сотень людей мають десь поміститися. Вони важать набагато більше, ніж, наприклад, рятувальні жилети, які є на борту кожного пасажирського літака. Один парашут може важити кілька кілограмів, а для великого пасажирського літака їх потрібно кілька сотень, таким чином отримаємо кілька додаткових тон, що пов’язано зі збільшенням споживання пального, а отже, і подорожчанням квитків на кожного пасажира.

Пасажирські літаки не пристосовані для стрибків з парашутом. Двері в з літака з середини просто неможливо відкрити через високу різницю тиску. Окрім того, пасажирські літаки летять на висоті близько 10 км, де температура складає -50 градусів за Цельсієм, що є складним випробуванням для людини. Також пасажири не мають підготовки для стрибків з парашутом.

Більшість несправностей відбувається під час зльоту та посадки літака. Парашути не допоможуть у разі найпоширеніших катастроф, які відбуваються на останньому етапі польоту, тобто під час заходу на посадку. Пасажири пристебнуті ременями безпеки, а літак занадто низько, щоб думати про безпечний стрибок. Загалом зліт і посадка, тобто два етапи польоту, на яких не використовується парашут, викликають 66% усіх летальних авіаційних катастроф.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв про те, як виглядають ракетні удари по Україні з борту РФ.

Також "Коментарі" писали про кінець епохи для літаків Boeing 747.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!

Fire Ball

28 грудня 2022, 17:26

Николай , а вы физику изучали? Вы хоть представляете себе, какой силы будет удар об землю даже с высоты 100 метров? А какой материал надо использовать, чтоб удержать такую массу в воздухе? Чтоб он при этом еще и плавал - это нереально. Да и авиационное топливо очень горючее. Хотите не разбиться, не сгореть и не утонуть - летайте на дизельном гидроплане :) На собственном.

Николай

27 грудня 2022, 20:05

Всем привет !!! Слава Украине !!! За годы работы авиации и для безопасности пассажиров практически ничего не не делается !!! Причин отговорок много , то габариты , то вес , узкие двери !!! Я сам себе поставил вопрос почему Должны погибать Люди ??? И по-моему мнению самолёт не должен по гореть, тонуть и полностью разваливаться при ударе о землю и кто-то должен оставаться Живой !!!!!!!!???


Новини