Рубрики
МЕНЮ
Анастасия
Американська корпорація Apple заявила про те, що умови гарантії на деякі смартфони будуть змінені. Таким чином, власникам Iphone більше не будуть замінювати гаджет з будь-якою проблемою на новий, а замість цього користувачеві запропонують ремонт.
Нові правила від компанії Apple - фото: з відкритих джерел
Отже, щоб розібратися з новими правилами, потрібно розуміти, як працювали колишні. Найчастіше користувачі Iphone, які звернулися в сервісний центр з будь-якою проблемою в смартфоні, могли отримати новий гаджет і не чекати виконання робіт.
Однак такі правила в компанії Apple вирішили трохи підправити. Так, авторизованим сервісним центрам було повідомлено про ряд змін, внесених в політику післяпродажного обслуговування для iPhone 12 та iPhone 12 mini. Згідно з новими правилами, замість заміни на новий телефон, будуть усувати неполадки в наданому. Тобто, якщо у гаджета будуть проблеми з роботою Face ID, материнською платою, блоками живлення, а також тріснутим склом (не з вини власника), буде виконуватися ремонт.
Як повідомляється, компанія надасть все необхідне для ремонту смартфонів, включаючи материнські плати, акумулятори, системи датчиків Face ID і інші деталі. В Apple відзначили, що такі нововведення пов'язані із захистом навколишнього середовища.
Нагадаємо, раніше сайт "Коментарі" повідомляв своїм читачам про те, що одна з функцій в новому iPhone, яка була вдосконалена, полегшить користування телефоном під час пандемії. Крім того, сайт інформував про те, що корпорація Apple зніме з виробництва один зі своїх смартфонів. Аналітик розповів про причини такого рішення.
Новини