Головна Новини HI-tech технології Який додаток став найпопулярнішим в світі завдяки коронавірусу
commentss НОВИНИ Всі новини

Який додаток став найпопулярнішим в світі завдяки коронавірусу

Істотний поштовх до зростання популярності TikTok дала пандемія COVID-19

10 серпня 2021, 13:25
Поділіться публікацією:

Найпопулярнішим в світі додатком стала соцмережа TikTok. Ще рік тому додаток займав четверте місце за кількістю завантажень. Аналітики Nikkei кажуть, що цьому сприяла пандемія коронавірусу, пише Тechtoday.

Який додаток став найпопулярнішим в світі завдяки коронавірусу

TikTok, фото з відкритих джерел

TikTok випереджає за кількістю установок Facebook, Instagram, WhatsApp і будь-яку іншу соціальну платформу. Раніше лідером був мобільний клієнт Facebook, і це не викликає подиву, оскільки це найпопулярніша соціальна мережа — має аудиторію понад мільярд користувачів.

Істотний поштовх до зростання популярності TikTok дала пандемія COVID-19. Вона сприяла реєстрації великої кількості нових користувачів, включаючи публічних людей.

Який додаток став найпопулярнішим в світі завдяки коронавірусу - фото 2

Результат популярності TikTok міг бути іншим, якби колишній президент США Дональд Трамп втілив свій намір і заборонив би цей додаток через загрозу національній безпеці США. Нинішній президент США Джо Байден скасував всі заборони на TikTok.

Сьогодні багато сервісів впроваджують формат відео, схожий на формат TikTok. Наприклад, можна згадати Instagram Reels і YouTube Shorts.

Додаток TikTok є соцмережею для перегляду коротких відеороликів. Його створила китайська компанія ByteDance, яка запустила міжнародну версію TikTok в 2017 році. Цю соцмережу часто ще називають соцмережею для підлітків через невеликий середній вік її аудиторії.

Як раніше повідомляв портал "Коментарі", Forbes назвав найуспішніших тіктокеров, які заробляють більше всіх. Найбільш високооплачуваною зіркою TikTok виявилася 19-річна американка Едісон Рей Істерлінг. За допомогою відеороликів в додатку вона всього лише за рік заробила 5 мільйонів доларів. При цьому за її творчістю стежать близько 54 мільйонів передплатників. Завдяки цьому, колишня студентка Луїзіанського університету може пристойно заробляти на рекламі. Рей запропонували співпрацю такі компанії як Daniel Wellington і Reebok.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини