Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Турецький парламент прийняв новий закон, який регулює діяльність іноземних компаній, що володіють соціальними мережами. Про це повідомляє інформаційне агентство Media Sapiens з посиланням на Reuters.
Згідно з законом, іноземні компанії зобов'язані призначити турецьких представників, які будуть вирішувати, чи є "допустимим" той чи інший контент, пост або твіт, для турецьких громадян. Якщо такий представник вирішить, що контент є недопустимим, то компанія повинна видалити його. У законі встановлюються строки видалення. За порушення цього закону на компанію може бути накладений штраф, заблокована можливість розміщення реклами в соцмережі або обмежена відвідуваність сайту на 90%.
Напередодні прийняття законопроєкту представник Верховного комісара ООН з прав людини заявив, що закон "надасть державі потужні інструменти для затвердження ще більшого контролю над медіаландшафтом".
Як повідомляло видання "Коментарі", японський уряд збирається обмежити використання TikTok.
Новини