США наказали дев'яти технологічним компаніям, включаючи Amazon, Facebook і TikTok, надати інформацію в рамках нового огляду конфіденційності споживачів. Дослідження покликане допомогти регулюючим органам зрозуміти, які дані збирають компанії і як ця інформація використовується, особливо щодо дітей. Це чергова спроба уряду США зреагувати на побоювання з приводу впливу технологічних гігантів. У компаній є 45 днів на виконання вимог.
Представники Федеральної торгової комісії (FTC), регулюючого органу, що займається питаннями споживачів, проголосували 4: 1 за проведення розслідування.
"Викликає тривогу те, що ми все ще так мало знаємо про компанії, які так багато знають про нас. З огляду на те, наскільки ці компанії покладаються на організацію й аналіз даних як на основну основу своїх бізнес-моделей, ми очікуємо, що виконання цього наказу буде швидким і всеосяжним", — йдеться в заяві чотирьох комісарів, що підтримують цей крок.
Дев'ять соціальних мереж і компаній по потоковій передачі відео включають Facebook і його дочірню компанію WhatsApp, YouTube, китайську ByteDance, власника TikTok, Twitch від Amazon, а також Snap, Twitter, Reddit і Discord. Решта компаній не стали коментувати ситуацію відразу.
Минулого тижня французька служба з нагляду за дотриманням конфіденційності наклала штрафи на Google і Amazon. Але американські регулюючі органи давно відстають від своїх колег в Європі, коли йдеться про протидію технологічним гігантам з питань конфіденційності.
ФОТО: Financial Times
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.