Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
Парамедики з реактивними ранцями, прикордонна поліція в літаючих автомобілях і міські працівники, які їздять безпілотниками, – все це звучить як наукова фантастика, але ці концепції є частиною ринку передової повітряної мобільності (AAM), який, як очікується, буде коштувати як до 17 мільярдів доларів до 2025 року. Про це повідомляє Reuters.
Людина в реактивному костюмі - фото з відкритих джерел
Оскільки урбанізація робить міські вулиці перевантаженими, а розвиток технологій дозволяє використовувати транспортні засоби, які ще десятиліття тому вважалися неможливими, використання неба для дрібномасштабних літаків стає все більш привабливим.
Wisk, підрозділ Boeing Co, протягом чотирьох років випробовує Cora, автономний електричний літак, який злітає і приземляється, як гелікоптер, на своїй базі в Текапо, Нова Зеландія.
Wisk співпрацює з регуляторами, включаючи Федеральне авіаційне управління США, щоб отримати дозвіл на публічне використання повітряного таксі, яке може перевозити двох пасажирів на відстані до 100 кілометрів (62 миль) зі швидкістю до 150 км/год.
"До 2030 року 67% населення світу буде проживати в містах, тому наземна інфраструктура може не встигати, а капітальний ремонт коштує дорого. Ми повинні використовувати небо як ресурс", – сказала Комінік під час панельної дискусії, записаної 5 листопада.
Нідерландський PAL-V тримає одну ногу на землі, піднімаючись у повітря. Його двомісний автожир Liberty, який розвиває максимальну швидкість 180 км/год і дальність польоту 400 км, цього року отримав дозвіл на використання на європейських дорогах.
Поставка клієнтам почнеться в 2023 році після того, як вони пройдуть необхідне навчання — сказав Роберт Дінгеманс, виконавчий директор PAL-V International.
Комінік відмовилася вказати дату, коли Cora перевезе перших пасажирів.
За даними Allied Market Research, вартість передового ринку повітряної мобільності може становити майже 17 мільярдів доларів до 2025 року і 110 мільярдів доларів до 2035 року.
У тому ж звіті говориться, що пілотований сегмент буде займати більше трьох четвертей частки ринку в 2025 році, але автономний сегмент буде розвиватися найшвидше між 2025 і 2035 роками.
Дінгемансе сказав, що очікує, що Liberty буде використовуватися для низки застосувань, включаючи спостереження за трубопроводами й охорону здоров'я у віддалених районах.
Аналогічно Річард Браунінг уже провів пробні запуски свого реактивного ранця Gravity з військовими у кількох країнах та персоналом служби реагування на надзвичайні ситуації у Сполученому Королівстві.
Маючи тягу 144 кг, реактивний костюм може перевозити людину близько чотирьох хвилин. Компанія працює над оновленнями, щоб продовжити час польоту, і Браунінг створив набір даних про використання реактивного ранця в 35 країнах.
Комінік сказала, що створення "екосистеми" варіантів використання є надзвичайно важливим у міру розвитку промисловості та технологій.
"Це вимагає зовсім іншого мислення від урядової політики, регуляторів і громади", – сказала Анна Комінік.
Каліфорнійська компанія Wisk вибрала Нову Зеландію для випробування автономних літаків.
Як повідомляли раніше "Коментарі", деякі футбольні клуби вже почали проводити тактичні тренування з використанням окулярів віртуальної реальності.
Новини