Головна Новини HI-tech технології ПриватБанк розпізнаватиме клієнтів за голосом
commentss НОВИНИ Всі новини

ПриватБанк розпізнаватиме клієнтів за голосом

Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування телефоном без традиційних додаткових питань безпеки

5 травня 2022, 12:39
Поділіться публікацією:

Державна фінансова установа "ПриватБанк" запустила технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування.

ПриватБанк розпізнаватиме клієнтів за голосом

Приватбанк. Фото з відкритих джерел

Як повідомляє прес-служба держбанку, нова функція працюватиме телефоном клієнтської підтримки 3700

У ПриватБанку зазначають, що розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Для того, щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, необхідно через онлайн-банкінг Приват24 створити голосовий зліпок, тобто запис голосу клієнта.

Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.

Раніше "ПриватБанк" запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи "Простір".

На першому етапі проекту такі картки можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.

"ПриватБанк" випускатиме картки "Простір" як звичайні картки для виплат.

Перед цим стало відомо, що клієнти "ПриватБанку" та платіжної системи Payoneer тепер зможуть користуватися новими функціями в "Приват24", щоб швидше отримувати кошти з Payoneer прямо у додатку (мобільний та web).

Нагадаємо, у "ПриватБанку" заявили, що номер телефону громадян є їхнім фінансовим номером. Зокрема банк використовує його для ідентифікації.

Проте, шахраї можуть підробити SIM-карту, викрасти номер та заволодіти грошима клієнта.

Щоб захистити номер, потрібно звернутися до мобільного оператора і прив'язати паспорт до SIM-картки, стверджують у банку.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини