Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Ocean Cleanup Group (OCG) створила пошукову систему, яка допомагає очищати океан. Ця некомерційна організація, заснована в грудні 2019 року, прагне рятувати морське узбережжя від забруднення пластиком. Про це повідомляє Forbes.
Розширення працює як Google і чим більше користувач шукає, тим більше релевантні оголошення відображаються. Різниця в тому, що OCG в кінцевому підсумку отримує частину ціни, яку платить рекламодавець, і використовує гроші для фінансування операцій з очищення.
Засновники компанії Майк Пауелл і Джон Чемберс хотіли створити щось, що могло б спонукати людей "вносити зміни, де б вони не знаходилися". Майк Пауелл розповів Forbes як зародилася ідея проекту.
Пауелл використовував свої заощадження і технічні навички для розробки спеціальної програми OCG. За три місяці Пауелл і Чемберс видалили понад 126 тонн пластику завдяки 100 000 користувачів пошукових систем.
За даними Фонду Еллен Макартур, до 2050 року в морі може виявитися більше пластикового сміття, ніж риби. Минулого року у звіті Університету Ньюкасла в Австралії повідомлялося, що в середньому щотижня людина ковтає кількість пластику, яка еквівалентна вазі кредитної картки.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google заявила про наміри покінчити зі своїм вуглецевим слідом.
Новини