Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Сьогодні ми не так часто виходимо з дому через тривалу глобальну пандемію. Для багатьох це означає більше спортивних штанів і толстовок, менше гламуру і більше відеодзвінків замість особистих зустрічей.
З'явилася віртуальна косметика
У світлі всього цього відома косметична компанія L'Oreal анонсувала лінійку фільтрів доповненої реальності, які вони позиціонують як "віртуальний макіяж" — цифрові косметичні продукти, які можна побачити тільки на екрані.
Нові фільтри, що отримали назву Signature Face, можуть прикрасити втомлений вигляд людини, віртуально наклавши кумедні тіні для повік, помаду або навіть вії. Вони доступні безкоштовно через Instagram, Snapchat, Snap Camera і Google Duo, якщо ви вирішили використовувати функцію.
Нові фільтри є результатом покупки L'Oreal в 2018 році компанії Modiface, яка спеціалізується на фільтрах доповненої реальності, повідомляє TechCrunch. Фільтри включають три "теми" і десять "продуктів", від плям 3D-хрому до вій і цифрового блиску для губ.
Як повідомляло видання "Коментарі", в Індії відбувся незвичайний випускний.
Новини