Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Корабель без екіпажу, який повинен відтворити атлантичний перехід фрегата Mayflower, що відбувся 400 років тому, відплив з гавані Плімута. Автономне судно з такою ж назвою буде збирати дані про океан і морське життя, включаючи відбір проб пластика. Про це повідомляє BBC.
ФОТО: Yahoo News
Керований роботом, оснащеним штучним інтелектом, розробленим IBM, корабель пережив шість місяців ходових випробувань до свого двотижневого переходу через Атлантичний океан.
Оригінальний Mayflower, трищоглове дерев'яне судно довжиною 30 м з парусиновими вітрилами та максимальною швидкістю 3 вузли (6 км / год), перевозило 102 пасажири й команду з 30 осіб від Плімута до Кейп-Код, нинішній штат Массачусетс. Подорож 1620 року зайняла понад два місяці.
Версія 2020 року, створена некомерційною організацією ProMare, зроблена з алюмінієвого композиту і являє собою тримаран, що працює від сонячних батарей, з резервним дизельним генератором і максимальною швидкістю 10 вузлів. Замість пасажирів і екіпажу він оснащений новітніми технологіями, в тому числі лідаром, радаром, камерами та антенами глобальної системи позиціювання (GPS).
Для всіх, хто хоче відстежувати його просування, веб-сайт MAS400 показує поточне місце розташування і статус корабля, перебіг його подорожі та зразки з його дослідницьких капсул.
Як повідомляло видання "Коментарі", шведи спустять на воду корабель з металевими вітрилами.
Новини