Компанія Alstom поставить для транспортного оператора італійського регіону Ломбардія Ferrovie Nord Milano (FNM) шість поїздів з живленням від паливних елементів. Загальна вартість контракту складає 160 мільйонів євро. Alstom заявляє, що доставить перший поїзд до кінця 2023 року.
Ці водневі поїзди, які стануть першими водневими поїздами в Італії, базуватимуться на регіональної залізничної платформи Alstom Coradia Stream. У Coradia Stream буде використовуватися та ж технологія паливних елементів, що і в Coradia iLint. Alstom буде виробляти поїзди в Італії.
Перевага водневих поїздів перед дизельними полягає в тому, що вони не виробляють викидів під час роботи, а це означає, що вони роблять менший вплив на якість повітря, ніж їх дизельні аналоги. Однак Coradia Stream як і раніше буде мати такі ж експлуатаційні характеристики, включаючи дальність поїздки, як дизельні потяги.
"Ми безмірно пишаємося тим, що представляємо технологію водневих поїздів в Італії, і ми визнаємо довіру, надану нам нашим італійським клієнтом. Ця розробка підтверджує роль Alstom у визначенні майбутнього мобільності", — сказав старший віце-президент Alstom Europe Джан Лука Ербаччі.
Потяги з воднем — гарне рішення для переходу на ще не електрифіковані лінії; в якості альтернативи вони підходять для ліній, які характеризуються невеликими відстанями і низькою швидкістю руху.
Alstom в Савильяно відповідатиме за розробку проекту, більшу частину виробництва і сертифікації. Її майданчик в Болоньї буде поставляти бортове сигнальне обладнання.

Італія закупить водневі поїзди
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.