Google оголосив, що користувачі YouTube зможуть в майбутньому уникати реклами азартних ігор і алкоголю, якщо вони не хочуть її бачити. Ця функція, як повідомляє Google, буде надана користувачам Google з наступного року.
Ця функція буде впроваджуватися для користувачів поетапно, починаючи з реклами на YouTube в США, а потім поступово Google планує впровадити її для Google Ads та YouTube у всьому світі на початку 2021 року. Країни з законодавчими обмеженнями на показ реклами азартних ігор і алкоголю не побачать ніяких змін в їх політиці.
У своєму блозі компанія заявила, що надасть користувачам YouTube більше коштів управління, щоб обмежити рекламу на такі делікатні теми, як алкоголь і азартні ігри. Для цього в налаштуваннях реклами додається нова функція, яка дасть можливість користувачам обмежувати цільову рекламу для таких тем.
"Ми чули відгуки про те, що деякі люди вважали за краще б обмежити рекламу в певних категоріях, таких як алкоголь, тому сьогодні ми запускаємо новий елемент управління в налаштуваннях реклами, що дозволяє людям бачити менше реклами алкоголю, з азартними іграми як додаткової опції", — йдеться у спеціальному зверненні компанії.
Далі було додано, що ця нова функція є "додатковим кроком, що надає вибір в руки користувача і дозволяє ще більше контролювати свою рекламу. Одним натисканням кнопки ви можете вибрати менше реклами азартних ігор і алкоголю. Якщо ж ви передумаєте, ви можете зробити так, щоб побачити таку рекламу знову".
ФОТО: Yahoo Finance
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.