Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
У середу Facebook напала на Apple в серії газетних оголошень, заявивши, що очікувані виробниками iPhone зміни в мобільному програмному забезпеченні щодо збору даних і цільової реклами шкідливі для малого бізнесу.
ФОТО: Axios
Реклами, які планується розмістити в New York Times, Wall Street Journal і Washington Post, містять заголовок "Ми виступаємо проти Apple за малий бізнес у всьому світі". Вони повідомляють про прийдешні зміни в операційній системі Apple iOS 14, які обмежать можливість таких компаній як Facebook збирати дані про мобільних користувачів і пропонувати їм рекламу.
Facebook раніше повідомляв інвесторам, що зміни Apple, які повинні набрати чинності на початку наступного року, приведуть до серйозних перешкод, оскільки більшість її рекламодавців — малі підприємства. Apple все заперечує, звинувативши Facebook в листопаді в "зневазі до конфіденційності користувачів".
Рекламні оголошення в газетах — це ще одна обставина в запеклій публічній битві між двома найдорожчими компаніями світу. Facebook неодноразово заявляв, що збори Apple App Store і прийдешні зміни iOS шкодять малому бізнесу, який намагається оговтатися від пандемії. Він використовував ці атаки, щоб представити себе захисником таких користувачів, багато з яких покладаються на рекламні послуги Facebook для збільшення продажів.
Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг також піддав критиці дорогі смартфони Apple. Після того, як його компанія приєдналася до групи, яка протестує проти 30%-ної плати Apple за покупки в додатках для певних сервісів, які були переведені в інтернет через пандемію, Apple заявила, що не піде на таке скорочення до кінця 2020 року. Минулого місяця вона продовжила цю відмову до червня 2021 р.
Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook почав масову чистку профілів.
Новини