Головна Новини HI-tech технології Facebook побоюється різкого падіння доходів
commentss НОВИНИ Всі новини

Facebook побоюється різкого падіння доходів

Користувачі можуть самі вирішити, чи хочуть вони взаємодіяти з рекламою на Facebook

28 серпня 2020, 10:44
Поділіться публікацією:

Компанія Facebook заявила, що може втратити велику частину своїх доходів від реклами в додатках через зміни в операційній системі Apple. Про це повідомляє BBC.

Facebook побоюється різкого падіння доходів

У майбутньої iOS 14 додатки повинні запитувати в користувачів дозвіл на збір і передачу даних, а це означає, що реклама більше не зможе просто "стежити" за користувачами в додатках за межами Facebook. За даними Facebook, користувачі, націлені таким чином, у вісім разів частіше купують продукти. Тепер же тести iOS 14 показують, що дохід рекламодавців знизиться щонайменше на 50%.

Мережа аудиторії (Audience Network), яку Facebook описує як "спосіб для рекламодавців розширити свої кампанії за межі Facebook і в інші мобільні додатки", працює з використанням коду ідентифікатора для таргетингу реклами на основі "лайків" і уподобань користувачів. Користувачі iPhone вже можуть відмовитися від цього відстеження.

Але план Apple питати дозволу в користувачів, перш ніж їх можна буде відстежити, "може зробити Audience Network настільки неефективною на iOS 14, що, можливо, немає сенсу пропонувати її", — заявила компанія.

У блозі Facebook попередив рекламодавців, що їм "слід очікувати, що їх здатність ефективно монетизувати з Audience Network знизиться". Компанія закликала до галузевих консультацій щодо змін, які "сильно вплинуть на екосистему розробників".

Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook News пустить коріння в нових країнах.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини