Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Європейський Союз задається питанням, чи не вплине запропоноване Google поглинання компанії Fitbit на конкуренцію, і чи не надасть техногіганту доступ до занадто великої кількості особистих даних. Про це повідомляє BBC.
Fitbit виробляє годинники для фітнесу, які відстежують частоту серцевих скорочень і рівень активності користувача. Google заявив, що не використовуватиме дані Fitbit для таргетування реклами і буде "прозорим" відносно зібраних даних. Ця угода допоможе Google розширити свій бізнес носимих пристроїв і запропонувати "розумні" годинники під власним брендом, щоб конкурувати з Apple Watch.
Але дехто стурбований тим, що у Google вже є особиста інформація про багатьох людей, які використовують її продукти. Союз, в який входить 20 груп споживачів і захисників конфіденційності, закликав заблокувати поглинання Fitbit компанією Google. В рамках своїх дій проти поглинання компанія Privacy International заявила: "Ми не думаємо, що будь-якій компанії слід дозволяти накопичувати настільки багато особистої інформації про користувачів".
Регулятори ЄС до 20 липня вирішать, чи дозволити операцію, чи почати розслідування. Вони розіслали докладні анкети кільком конкурентам Google і Fitbit, запитуючи, чи поставить їх це поглинання в невигідне становище. Антимонопольний орган Австралії також заявив, що має побоювання з приводу угоди, і винесе відповідне рішення у серпні.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google придбала відомого виробника смарт-окулярів.
Новини