Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Підкоривши найглибші куточки океану за допомогою свого "глибоководного ліфта" DSV Limiting Factor і доставивши до В'єтнаму свій перший 24-місцевий туристичний підводний човен DeepView, компанія Triton знову звернула свою увагу на сектор розкоші з новим шестимісним підводним човном.
ФОТО: Pinterest
Модель 3300/6 названа так тому, що вона досягла сертифікованого рейтингу глибини 1000 м і може перевозити шість осіб з дивно близьким до комфорту факсиміле. Triton досягає цього за допомогою "найбільшого в світі сферичного акрилового міцного корпусу" — гігантського прозорого міхура діаметром 2,5 м в центрі підводного човна.
"Оптично досконала" і вільна від спотворень, ця бульбашка пропонує панорамний вид з п'ятьма передніми сидіннями. Як не дивно, а крісло пілота розташоване за спиною у пасажирів. Triton оснастить субмарину і всього чотирма сидіннями, якщо пасажири захочуть трохи більше простору для ніг. Субмарина обладнана кондиціонером — обов'язкова умова для підводних човнів, де нестача свіжого повітря, як правило, дуже помітна, а обіднє меню необхідно ретельно спланувати до групового занурення.
Пасажири входять і виходять через люк за міхуром, використовуючи сидіння пілота в якості драбини. Пілот отримує доступ до батареї датчиків і елементів управління.
Шлях вниз може бути довгим, але 3300 футів — це всього лише третина глибини місця аварії Титаніка. Тим не менш, це набагато далі, ніж людина може пройти з аквалангом. Нагадаємо, що рекорд найглибшого занурення з аквалангом було встановлено в 2014 році на глибині 307,6 м. Аквалангісту треба було всього 12 хвилин, щоб опуститися так далеко, і 15 годин, щоб знову піднятися при безпечній декомпресії. У герметичному міхурі 3300/6 таких проблем не буде, оскільки в ньому досить повітря і акумулятора для більш ніж 10-годинних підводних екскурсій.
Як повідомляло видання "Коментарі", Північна Корея обзавелася новою ракетною субмариною.
Новини