Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Amazon представила нову технологію розпізнавання долоні в кількох магазинах в Сіетлі і бачить її більш широке застосування в таких місцях, як стадіони і офіси. Розробка носить назву Amazon One. Про це повідомляє видання Beaumont Enterprise.
Для використання даної технології потрібне створення електронного "відбитка долоні", який враховує особливості будови руки користувача, візерунка ліній, вен і інші показники. Коли такий відбиток створений і прив'язаний до банківського рахунку, клієнту залишається тільки піднести долоню до спеціального зчитувача, щоб пройти ідентифікацію і оплатити покупки.
За словами Діліпа Кумара, віце-президента з роздрібної торгівлі та технологій, компанія вибрала розпізнавання долоні, тому що це більш конфіденційно, ніж інші біометричні технології.
Компанія планує розгорнути Amazon One в якості опції в інших магазинах Amazon в найближчі місяці, в першу чергу йдеться про продуктові магазини Whole Foods Market. Але Amazon вважає, що ця технологія може бути застосована де завгодно. Люди можуть створити обліковий запис Amazon One за допомогою номера мобільного телефону і кредитної карти. Обліковий запис Amazon не потрібно.
Як повідомляло видання "Коментарі", Amazon створює власний ігровий сервіс.
Новини