Головна Новини HI-tech технології Агентство Netpeak розробило революційний хмарний сервіс для аудиту реклами в Google
commentss НОВИНИ Всі новини

Агентство Netpeak розробило революційний хмарний сервіс для аудиту реклами в Google

Цього року агенція інтернет-маркетингу Netpeak створило Netpeak Cluster, saas-сервіс, який дозволяє за кілька кліків провести аудит рекламних кампаній в Google Ads

22 вересня 2020, 15:07
Поділіться публікацією:

Уміння бачити перспективні переваги того чи іншого об'єкта інвестицій зробило Netpeak лідером на ринку інтернет-маркетингу. Бізнес отримав нові можливості, адже для отримання конкурентних переваг сьогодні він має віртуалізувати свої стандартні процеси. 

Агентство Netpeak розробило революційний хмарний сервіс для аудиту реклами в Google

Засновники компанії 5 років тому потрапили в "десятку", проінвестувавши низку на той час "проектів майбутнього". З 2014 року компанія спеціалізувалась на онлайн-маркетингу і просуванню продуктів. За цей час фахівці Netpeak створили 12 власних корисних продуктів для інтернет-маркетологів і клієнтів агентства. Ряд сервісів вже стали окремими бізнесами і входять в Netpeak Group — холдинг, який забезпечує інтернет-маркетологів широким набором інструментів для роботи: від аналітичних програм і хмарних рішень до навчальних платформ та інструментів аналізу ефективності роботи. 

"Перейти з третього світу в перший, не змінюючи свого географічного розташування" — місія Netpeak Group, яка фільтрує проєкти та стартапи за готовністю вкладатися в компанії. А все, що наближає еру майбутнього, тобто високих технологій, заслуговує на увагу. 

У 2015 році з’явився сервіс аналізу конкурентів Serpstat.  Стартап отримав 250 000 $ на розширення функціональності сервісу від інвестиційної компанії Digital Future, і, таким чином, вийшов на нові ринки. Вже у 2017 році кількість платних користувачів збільшилася в два рази, а співробітників — у півтора. Навесні 2018 Serpstat потрапив на 70-е місце списку кращих компаній-розробників за версією платформи для пошуку бізнес-рішень G2 Crowd і на 16-е місце в авторитетному рейтингу найбільш швидкозростаючих SaaS-компаній LATKA100.

Також у 2015 році почала просувати мобільні додатки, які замінили собою багато пристроїв і традиційних веб-сайтів. Тоді ж компанія запустила і послугу зі створення веб-аналітичного інструментарію для середнього та великого бізнесу. Аналіз інформаційної активності бренду тепер є одним із основних інструментів фахівців з PR та маркетингу.

В 2016 р. Netpeak став Premier Google Partner в Україні по всіх категоріях спеціалізацій контекстної реклами. Це дало поштовх до розробки нових аналітичних сервісів. Так, щоб полегшити роботу фахівцям з контекстної реклами і штатним маркетологам, восени 2018 року Netpeak запустила освітній проект Netpeak Cluster. Без додаткових витрат часу та зусиль можна отримати аудит, список помилок і рекомендації з їхнього усунення. Крім того, фахівці Netpeak і партнери компанії безкоштовно консультують малий бізнес, допомагаючи йому вийти в онлайн.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини