Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Apple змушена була адаптувати рекламну кампанію iPhone Air у Південній Кореї. Причиною став крихітний жест рукою, про який більшість людей не замислюються. Однак в Кореї він може мати деякий підтекст пов’язаний з чоловічими статевими органами.
iPhone Air. Фото з відкритих джерел
9 вересня Apple провела презентацію нової лінійки iPhone 17, зокрема iPhone Air. Проте американський техногігант прибрав із корейської реклами iPhone Air жест "щипка", що демонстрував тонкість нового смартфона. У глобальній кампанії цей рух символізує витонченість та надтонкий дизайн гаджета. Проте в Південній Кореї такий жест набув скандальної репутації.
Реклама iPhone Air у Південній Кореї та інших країнах
Суперечливий жест відсутній на сайті Apple у Південній Кореї з презентацією iPhone Air
У Кореї жест із великим та вказівним пальцями, які майже торкаються один одного, асоціюють із радикальною феміністичною спільнотою Megalia. Він використовується для глузування з чоловічої анатомії, зокрема розміру статевого органа.
Megalia "логотип", що використовує жест як античоловічий символ
Через це символ вважається провокативним і викликає негативну реакцію серед частини суспільства. Саме тому Apple вирішила видалити цей рух рукою.
Це не перший випадок, коли бренди в Південній Кореї зіштовхуються з критикою через "щипаючий" символ. У 2021 році кілька великих компаній, зокрема GS25, BBQ, Kyochon і Musinsa відкликали свої рекламні матеріали та публічно просити вибачення після скарг. Схожа ситуація повторилася у 2024 році з Renault Korea. Компанія опинилася під шквалом критики після відео, де співробітники робили цей жест. Ролик довелося видалити, а компанії просити про вибачення.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Верховній Раді запропонували правоохоронцям придбати нові айфони.
Також "Коментарі" писали про те, що означає буква "i" у слові iPhone.