Головна Новини HI-tech ігри Війна між двома найбільшими ігровими компаніями світу: угода Microsoft ставить перед Sony виклик
commentss НОВИНИ Всі новини

Війна між двома найбільшими ігровими компаніями світу: угода Microsoft ставить перед Sony виклик

Угода Microsoft Activision Blizzard ставить перед Sony «монументальний виклик»

19 січня 2022, 17:24
Поділіться публікацією:

Купівля Microsoft розробника відеоігор Activision Blizzard може становити серйозну загрозу для Sony. Про це повідомляє CNN.

Війна між двома найбільшими ігровими компаніями світу: угода Microsoft ставить перед Sony виклик

Microsoft - фото з відкритих джерел

Акції виробника консолі PlayStation, головного конкурента Microsoft Xbox, впали майже на 13% у Токіо в середу після того, як Microsoft оголосила про угоду на суму майже 70 мільярдів доларів. За даними постачальника даних Refinitiv, це було найгірше падіння курсу акцій Sony з 2008 року.

Microsoft і Sony десятиліттями конкурували з ітераціями своїх консолей Xbox і PlayStation, часто залучаючи відеогеймерів ексклюзивними назвами та функціями.

Microsoft вже володіє успішними франшизами, такими як "Halo", але угода Activision Blizzard додасть до своєї бібліотеки популярні серіали, включаючи "Call of Duty" і "World of Warcraft", а також майже 400 мільйонів активних гравців щомісяця.

У результаті транзакції Microsoft стане третьою за величиною ігровою компанією в світі за доходом, після Tencent  і Sony, йдеться в заяві компанії .

"Консольні війни розгортаються. Sony матиме величезний виклик, щоб вистояти у цій війні на виснаження", — пише Амір Анварзаде, ринковий стратег Asymmetric Advisors, у дослідницькій записці. 

Згідно з останнім звітом про прибутки компанії, майже 30% доходу Sony припадає на ігри та мережеві послуги. За словами аналітика Morningstar Research Казунорі Іто, інвестори можуть бути стурбовані тим, що Sony програє Microsoft в ігровому контенті, особливо якщо деякі з назв Activision стануть ексклюзивними для систем Microsoft .

"Придбання ексклюзивного ігрового контенту є ключовим", — сказав Казунорі Іто CNN Business у середу, зазначивши, що ігрова індустрія знаходиться в стані "перехідного періоду".

У вівторок, 18 січня, Microsoft заявила, що має понад 25 мільйонів передплатників Game Pass і "запропонує стільки ігор Activision Blizzard, скільки зможе" у версіях сервісу для Xbox та ПК.

Як повідомляли раніше "Коментарі", американська компанія Microsoft повідомила про покупку одного з найбільших видавців відеоігор.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини