Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Аккаунт YouTube Creators в Twitter опублікував рейтинг найпопулярніших ігор 2020 року. Це саме ті ігри, які користувачі шукали і в які грали найбільшу кількість разів. І переможцем 2020 стала гра Minecraft, яка отримала понад 200 млрд переглядів.
Найпопулярніша гра. ФОТО: Xbox
Цікаво, що Minecraft лідирує з таким величезним відривом. Адже між іншими чотирма різниця в переглядах становить ≈ 2-4 млрд. Судячи з кількості глядачів, "майнкрафт" продовжує зберігати лідируючі позиції завдяки широким можливостям настройки і широкому ігровому процесу.
Друге місце в рейтингу YouTube має Roblox. Ця гра трохи схожа на "майнкрафт". Зараз це найбільша у світі багатокористувацька творча онлайн-гра. Вона була запущена на iOS, Windows iPadOS, Xbox і інших платформах, а максимальна кількість одночасних онлайн-користувачів досягає 5.2 млн.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google внесе серйозні обмеження в рекламу на YouTube. Google оголосив, що користувачі YouTube зможуть в майбутньому уникати реклами азартних ігор і алкоголю, якщо вони не хочуть її бачити. Ця функція, як повідомляє Google, буде надана користувачам Google з наступного року. Ця функція буде впроваджуватися для користувачів поетапно, починаючи з реклами на YouTube в США, а потім поступово Google планує впровадити її для Google Ads та YouTube у всьому світі на початку 2021 року. Країни з законодавчими обмеженнями на показ реклами азартних ігор і алкоголю не побачать ніяких змін в їх політиці.
У своєму блозі компанія заявила, що надасть користувачам YouTube більше коштів управління, щоб обмежити рекламу на такі делікатні теми, як алкоголь і азартні ігри. Для цього в настройках реклами додається нова функція, яка дасть можливість користувачам обмежувати цільову рекламу для таких тем.
Новини