Головна Новини HI-tech авто.технології На автомобільному ринку шалена конкуренція: за що борються компанії
commentss НОВИНИ Всі новини

На автомобільному ринку шалена конкуренція: за що борються компанії

Напотужніші IT-компанії змагаються за те, хто буде постачати програмне забезпечення для сучасних автомобілів

21 січня 2022, 11:05
Поділіться публікацією:

На автомобільному ринку шалена конкуренція: за що борються компанії

Конкуренція за програмне забезпечення автомобілів. Фото з відкритих джерел

На авторинку нині точиться боротьба не за механічні технології і рішення, а за інформаційні. Люди все більше часу проводять за кермом, а відповідно хочуть мати постійний доступ до гео-технологій, інтернету, розваг, покупок і так далі, а це великі можливості для компаній. Тому для цього сучасні автомобілі максимально комплектують різними технологічними можливостями, відповідно автовиробники звертаються до таких компаній, як Google, Apple, Amazon. Проте нині їх загнали у кут, техногіганти встановлюють монополію на свої послуги. Про це пише інтернет-видання vc.ru, передає портал "Коментарі". 

У боротьбі за смартфони перемогу здобули Google та Apple. Тепер вони разом із Amazon змагаються за контроль над авто. Для них очевидно, що на автомобільному ринку є велика цільова аудиторія, яка проводить за кермом багато часу і яку можна привабити.

"Відсутність у США закону про конфіденційність та слабке антимонопольне регулювання навряд чи завадять Google, Apple та Amazon почати домінувати на ринку операційних систем для автомобілів", — вважає директор правозахисної групи Fight for the Future Рот-Годетт. 
Саме ці три компанії нині борються у світі за те, щоб постачати операційні системи для сучасних автомобілів. Більше того, вони планують встановлювати підписки на свої розробки, прив’язувати автомобільні системи до смартфону власника. Таким чином це створить ситуацію, коли людина вже не просто обиратиме автомобіль за своїми власними пріоритетами, їх доведеться рахуватися з умовами, які виставлятиме розробник ОС. 

Через це було зірвано чимало переговорів, коли розробники ОС вимагали монополію на свої продукти. Або ж наприклад, створювали такі умови, коли виробник автомобілю мусив купити їхню операційну систему, щоб скористатись якоюсь однією функцією. Так, щоб отримати доступ до "Карт" Google, автовиробник повинен був погодитися використовувати Play Store і голосового помічника. 

"Для багатьох людей придбання автомобіля – довгострокове рішення. Якщо користувач прив'язаний до послуг однієї організації тільки тому, що купив автомобіль, це може вбити конкуренцію", — каже співробітниця компанії, що спеціалізується на питаннях конкуренції Public Knowledge, Шарлотта Слейман.

Читайте також: Біткоїн різко обвалився за добу: який курс



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини