Рубрики
МЕНЮ
Людмила Слободенюк
Конкуренція за програмне забезпечення автомобілів. Фото з відкритих джерел
На авторинку нині точиться боротьба не за механічні технології і рішення, а за інформаційні. Люди все більше часу проводять за кермом, а відповідно хочуть мати постійний доступ до гео-технологій, інтернету, розваг, покупок і так далі, а це великі можливості для компаній. Тому для цього сучасні автомобілі максимально комплектують різними технологічними можливостями, відповідно автовиробники звертаються до таких компаній, як Google, Apple, Amazon. Проте нині їх загнали у кут, техногіганти встановлюють монополію на свої послуги. Про це пише інтернет-видання vc.ru, передає портал "Коментарі".
У боротьбі за смартфони перемогу здобули Google та Apple. Тепер вони разом із Amazon змагаються за контроль над авто. Для них очевидно, що на автомобільному ринку є велика цільова аудиторія, яка проводить за кермом багато часу і яку можна привабити.
Через це було зірвано чимало переговорів, коли розробники ОС вимагали монополію на свої продукти. Або ж наприклад, створювали такі умови, коли виробник автомобілю мусив купити їхню операційну систему, щоб скористатись якоюсь однією функцією. Так, щоб отримати доступ до "Карт" Google, автовиробник повинен був погодитися використовувати Play Store і голосового помічника.
Читайте також: Біткоїн різко обвалився за добу: який курс
Новини