Рубрики
МЕНЮ
Недилько Ксения
Meta розширює можливості використання штучного інтелекту для виявлення підлітків в Instagram — і в деяких випадках почне змінювати налаштування облікового запису. Про це повідомляє The Verge.
Діти в Інстаграмі. Фото з відкритих джерел
Instagram оголосив, що використовує штучний інтелект для визначення віку в 2024 році; система шукала сигнали про те, що користувачам менше 18 років, наприклад, якщо повідомлення від друзів говорять "з 16-м днем народження", наприклад (Meta також каже, що використовує дані про взаємодію — люди однієї вікової групи часто взаємодіють із вмістом, який вони бачать, подібним чином). Облікові записи підлітків в Instagram підлягають більш обмежувальним налаштуванням: за замовчуванням облікові записи підлітків приватні, незнайомці не можуть надсилати їм повідомлення, а Instagram обмежує, який вміст бачать підлітки. Минулого року Instagram змінив налаштування для всіх підлітків на платформі, щоб функції безпеки вмикалися автоматично.
Тепер компанія каже, що використовуватиме штучний інтелект для проактивного пошуку облікових записів підлітків, які мають день народження дорослого, і змінюватиме налаштування для користувачів, яких підозрює, що вони діти. У дописі в блозі Instagram повідомляє, що сьогодні розпочне тестування цієї функції в США. Якщо він виявить, що користувач насправді є дитиною, але в обліковому записі зазначено інше, Instagram автоматично розмістить його в більш обмежувальних налаштуваннях для підлітків. Instagram визнає ймовірність того, що система буде робити помилки — компанія каже, що користувачі матимуть можливість змінити свої налаштування назад.
Meta поступово пропонує більше налаштувань, які, за її словами, захистять підлітків і дітей на платформі, часто у відповідь на занепокоєння батьків і законодавців. Минулого року Європейський Союз розпочав розслідування , чи достатньо Meta робить для захисту здоров’я молодих користувачів. Тривожні повідомлення про хижаків в Instagram, націлених на дітей, спричинили позов генерального прокурора США. Також існують розбіжності між технологічними компаніями — а саме Google проти Meta, Snap і X — щодо того, хто має відповідати за безпеку дітей в Інтернеті. У березні Google звинуватив Meta у спробі "перекласти" свою відповідальність на магазини додатків після ухвалення законопроекту в Юті.
Нагадаємо, портал "Коментарі" писав, що компанія LG впроваджує нову функцію у свої смарт-телевізори: тепер вони зможуть аналізувати емоції глядачів і показувати більш “точну” рекламу.
Новини