Рубрики
МЕНЮ
Козлова Альбіна
Як повідомляється, 3 листопада у мережі Telegram користувачі отримали повідомлення від творця Павла Дурова, які не можна видалити. Про це повідомляє платформа VC.ру.
Telegram розпочав тестування реклами, фото з відкритих джерел
У пості написано заголовок "Telegram починає тестувати рекламні повідомлення, як це вплине на користувачів" та нижче посилання на канал творця Telegram. Протягом першої доби за посиланням перейшло чимало людей, а на Telegram Дурова підписалося 66 тисяч громадян.
Пости Дурова про рекламу було розміщено на каналах, де чимало підписників, понад 1000. Пост прикріплявся останнім до стрічок в цих каналах й не видалявся жодним чином. Раніше Павло Дуров анонсував запуск комерційної реклами в Telegram. Інформація про рекламну платформу та вимоги до постів з рекламою опублікували 26 жовтня.
Відомо, що за вимогами до реклами в Telegram, такі оголошення обмежені кількістю символів. Також діє вимога, щоб в оголошенні не було посилань на сайти, інші мережі. Ціна реклами розраховується в залежності від кількості показів рекламного посту. Для того, щоб запустити рекламну кампанію потрібно кілька мільйонів євро, а ціна за 1000 показів складає два євро.
Для оформлення реклами, слід перейти до кабінету Telegram Ads та прочитати умови й заборони щодо розміщення та тематики оголошень. В кабінеті є детальна інформація про те, як поповнювати бюджет рекламної кампанії.
Як повідомляв портал "Коментарі", Telegram запустив новий проект для рекламодавців. Офіційна платна реклама коштуватиме дуже дорого для користувачів. Уже стала відома ціна рекламної кампанії в соціальній мережі. Рекламні повідомлення будуть з'являтися в стрічці.
Новини