Рубрики
МЕНЮ
Амбарцумян Анна
Компанія Meta знову вводить технологію розпізнавання облич у Facebook та Instagram. Це повернення відбулося після трьох років перерви, спричиненої критикою щодо конфіденційності даних. Нові функції покликані захистити користувачів від шахрайських рекламних оголошень та допомогти відновити доступ до облікових записів, які були зламані. Про це повідомляє Engadget.
Facebook та Instagram. Фото з відкритих джерел
Meta оголосила про запуск технології розпізнавання облич для платформ Facebook та Instagram. Ця ініціатива спрямована на боротьбу з шахраями, які використовують обличчя знаменитостей у фальшивих рекламних оголошеннях, а також допоможе користувачам, що втратили доступ до своїх облікових записів. Віцепрезидент Meta з політики контенту Моніка Бікерт заявила, що нова система працюватиме значно швидше та точніше, ніж ручна перевірка.
Технологія вже тестується для невеликої групи публічних осіб, але Meta планує розширити її використання впродовж найближчих тижнів. Для виявлення шахрайської реклами, що використовує образи відомих персон, система розпізнаватиме обличчя у рекламі та порівнюватиме їх з фотографіями знаменитостей у соцмережах.
Також Meta експериментує з відеоселфі як способом відновлення доступу до акаунтів. Користувачі зможуть завантажувати відео з собою для підтвердження своєї особистості, якщо обліковий запис було зламано або втрачено доступ до нього.
Компанія підкреслює, що всі дані обличчя, які будуть використовуватися для порівняння, будуть негайно видалятися після перевірки. Проте ці функції не будуть доступні в Іллінойсі та Техасі через попередні юридичні конфлікти Meta, а також у ЄС і Великій Британії через поточні переговори з регуляторами.
Нагадаємо, компанія Meta у понеділок, 16 вересня, заявила про заборону RT, “Россия сегодня”. У компанії стверджують, що ці медіа використовували “оманливу тактику для здійснення прихованих операцій впливу в інтернеті”.
Новини