Головна Новини HI-tech інтернет Фактчекери закликали YouTube боротися з дезінформацією
commentss НОВИНИ Всі новини

Фактчекери закликали YouTube боротися з дезінформацією

Відкритий лист із закликами до ефективної боротьби з дезінформацією в YouTube написали представники світових організацій

13 січня 2022, 11:15
Поділіться публікацією:

Понад 80 організацій фактчекерів з різних країн світу звернулися до платформи YouTube у відкритому листі, що адресований генеральному директору YouTube Сьюзен Войчіцкі. Вимоги авторів листа — ефективна боротьба з дезінформацією. Про це пише euronews.

Фактчекери закликали YouTube боротися з дезінформацією

Платформа YouTube, фото з відкритих джерел

Медіа-групи та громадські організації заявили, що досі бачать відео з неправдивим вмістом, який "завдає реальної шкоди у повсякденному житті". 

"Щодня ми бачимо, що YouTube є одним із основних каналів дезінформації в Інтернеті в усьому світі. Ми не бачимо великих зусиль YouTube для впровадження політики, яка вирішує цю проблему", – йдеться у заяві.

Відкритий лист підписали організації з близько 40 країн, включаючи Францію, Німеччину, Італію, Іспанію, Польщу та Великобританію.

YouTube заявив, що вони досягли "важливого прогресу" у боротьбі з дезінформацією і що вони "значно інвестували в політику та продукти". Але фактчекери стверджують, що поширення дезінформації на платформі прискорила пандемія COVID-19.

У листі закликали платформу, що належить Google, змінити свої алгоритми та запобігати повторним публікаціям контенту з неправдивою інформацією. Інша пропозиція полягає в тому, що YouTube має надавати контекст фальшивим відео, а не видаляти їх із платформи. Фактчекери запропонували співпрацю для того, щоб зменшити кількість неправдивих відео та зупинити поширення дезінформації на YouTube.

Крім того, за словами авторів листа, чимало відео на YouTube з неправдивою інформацією поширювалося й публікувалося саме в неангломовних країнах. 

"Ми раді, що останнім часом компанія зробила деякі кроки, щоб спробувати вирішити цю проблему, але виходячи з того, що ми бачимо щодня на платформі, ми вважаємо, що ці зусилля не дають результатів", – йдеться у листі.

З 2016 року Мета (Facebook) почала співпрацювати з організаціями, що перевіряють факти. Компанія вже кілька років займається модерацією контенту на своїх платформах.

Як повідомляв портал "Коментарі", стало відомо чого чекати від Центру протидії дезінформації, який буде створено в Україні.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини