Головна Новини HI-tech інтернет Facebook продавав рекламу, де вакцинацію порівнюють з Голокостом
commentss НОВИНИ Всі новини

Facebook продавав рекламу, де вакцинацію порівнюють з Голокостом

Це пов'язано з тим, що Facebook не перевіряє вручну всю рекламу, яку продає

5 грудня 2021, 21:15
Поділіться публікацією:

Facebook продав рекламу, що пропагує не щепитися проти коронавірусу, порівнюючи реакцію уряду США на Covid-19 з нацистською Німеччиною. Про це повідомляє CNN.

Facebook продавав рекламу, де вакцинацію порівнюють з Голокостом

Facebook - фото з відкритих джерел

Рекламу розміщують компанії, які за останні кілька років витратили на Facebook сотні тисяч доларів.

Журналістка Лара Логан викликала обурення в мережі, порівнюючи доктора Ентоні Фоки з сумнозвісним нацистським лікарем, відомий як "Ангел Смерті". Оголошення були запущені на Facebook як заохочення спалювати светри зі словами "Я родом із Америки, але зараз проживаю в Німеччині 1941 року".

Інша реклама порівнювала впровадження вакцин з Голокостом — хибно й смішно натякаючи, що вони є частиною спроби масового вбивства людей. Реклама була розміщена на сторінці у Facebook під назвою "Ride the Red Wave" ("Покататися на червоній хвилі"). На початку цього року на сторінці з’явилася реклама футболки зі словами "Зробіть повішених зрадників знову великими".

Згідно з даними, Facebook заробив з травня 2021 року понад 280 000 доларів на рекламі, яку проводить "Ride the Red Wave". Сторінка має менше 10 000 підписників, але, сплачуючи Facebook, люди, які керують сторінкою, потенційно можуть охопити мільйони американців.

"Товари наступного рівня" — інша сторінка, яку веде маловідома компанія, витратила понад 500 000 доларів США на рекламу у Facebook з 2019 року. Компанія регулярно використовує Facebook для реклами футболок проти вакцин.

Одне оголошення в кінці серпня рекламувало футболку з написом "Гордо не отруєний" поруч із зображенням шприца. Компанія заплатила Facebook приблизно 2500 доларів, щоб охопити до 450 000 користувачів Facebook за допомогою реклами проти вакцин. Згідно з даними Facebook, рекламу найбільше переглядали користувачі Facebook у Техасі, Флориді та Каліфорнії.

Прес-секретар Meta, материнської компанії Facebook, заявив, що реклама, у якій порівнюється реакція США на Covid-19 з нацистською Німеччиною, а вакцинація з Голокостом, а також реклама, що припускає, що вакцина є отрутою, суперечить політиці Facebook щодо дезінформації стосовно вакцин. Однак, враховуючи, що на платформі розміщувалася реклама з порушенням правил, системи виявлення Facebook, здавалося, пропустили їх.

Щодо реклами з написом "Зробіть повішених зрадників великими знову" Facebook не зазначив, що реклама порушує їхню політику.

Публічно Facebook рекламував нібито позитивну роль, заохочуючи американців робити щеплення. 

Лора Едельсон, дослідниця Нью-Йоркського університету, яка відстежує рекламу на Facebook, розповіла, що Facebook не перевіряє вручну всю рекламу, яку продає, що є однією з причин, чому на платформі дозволяється показ оголошень, які порушують правила.

За її словами, Facebook також має більш легкий підхід до модерації реклами зі, здавалося б, комерційних сторінок, наприклад тих, що продають футболки, порівняно зі сторінками, пов’язаними з політичними кампаніями.

Як повідомляли раніше "Коментарі", cпоживачі можуть подати до суду на Facebook за порушення конфіденційності.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини