Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Керівник Facebook Марк Цукерберг повідомив, що напередодні виборів в США у 2020 році користувачі зможуть відключити політичну рекламу у соціальній мережі. У статті, написаній для газети USA Today, він також заявляє, що сподівається допомогти чотирьом мільйонам американців зареєструватися в якості нових виборців.
Facebook жорстко розкритикували за те, що він дозволив політичну рекламу, яка містить неправдиву інформацію. Конкурент соціальної платформи Twitter заборонив політичну рекламу ще у жовтні минулого року.
Facebook і його дочірня компанія Instagram нададуть користувачам можливість відключати політичні оголошення при їх появі або блокувати їх за допомогою функцій налаштувань. Користувачі, які заблокували політичну рекламу, також зможуть повідомити про те, якщо вона продовжать з'являтися.
Ця функція, яка почне діяти вже сьогодні, дозволяє користувачам відключати рекламу політичного, виборчого та соціального спрямування, котру поширюють кандидати та організації, і котра має позначку "Оплачено" . Компанія заявила, що планує зробити цю функцію доступною для всіх користувачів в США протягом наступних кількох тижнів і запропонує скористатися нею іншим країнам цієї осені.
Як повідомляло видання "Коментарі", британський регулятор ініціював розслідування проти Facebook.
Новини