Як цифрові гіганти зароблять трильйони у Метавсесвіті – Epic Games

Потужні компанії всерйоз сприймають ідею Марка Цукерберга про нову комп'ютерну реальність

Віртуальний світ незабаром матиме оборот у кілька трильйонів доларів. Про це пише інтернет-портал Inc. з посиланням на агентство Bloomberg, якому дав інтерв'ю Тім Суїні, засновник компанії Epic Games.

Зараз між чотирма цифровими гігантами – Meta, Microsoft, Epic, Roblox – триває гонка, стверджує Суїні. Протягом найближчих трьох років вони змагатимуться між собою, хто перший привабить мільярд користувачів і стане лідером, який встановлюватиме стандарти. Вже за 10 років у Метавсесвіті обертатимуться кілька мільярдів доларів.

Метавсесвіт – ідея Майкла Цукерберга про цифровий світ, де об'єднаються віртуальна та доповнена реальності. Над її втіленням працюватимуть 10 тис. розробників, яких вже почали набирати у Європі. Але глава Epic Games вважає, що Мeta не може належати одній компанії:

"Метавсесвіт — це таке саме поняття, як інтернет. Жодна компанія не може ним володіти".

Apple і Google, схоже, ще цього не зрозуміли, критикує Суїні. Вони досі не створили єдиного магазину додатків, що суперечить тенденціям, які він бачить.

Epic Games розвиває свій віртуальний всесвіт – простір Fortnite, у якому користувачі грають, а також можуть спілкуватись і навіть відвідувати онлайн-концерти. Свої цифрові світи мають ще дві компанії: у Microsoft це гра Minecraft, у студії Roblox – гра Roblox.

Суїні описує, як його компанія планує завоювати свій мільярд користувачів. Для цього вона інтегруватиме кіно і телебачення, розвиватиме ігри у реальному часі. Для доступу знадобиться спеціалізоване обладнання, тому Epic Games активно співпрацювати з виробниками окулярів доповненої та віртуальної реальності.

Докладніше про Метавсесвіт Марка Цукерберга можна дізнатись зі статті, яку видання "Коментарі" публікувало раніше.