Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Соціальний медіагігант TikTok співпрацює з сотнями університетів, експертів та благодійних організацій для створення освітнього контенту для платформи. "Англійська спадщина", The Prince's Trust і Кембріджський університет входять в число партнерів, які будуть випускати контент на замовлення при запуску платформи. У числі інших учасників є актори, співаки і психологи, які представляють широкий спектр навичок. За словами одного з експертів, новий фокус може звернутися до тенденції мікронавчання.
TikTok був завантажений більше двох мільярдів разів на iOS і Android з моменту його запуску в глобальному масштабі в 2017 році. Він дозволяє користувачам створювати відео, тривалістю до 15 секунд з фоновою музикою. Завдяки успіху, досягнутому на основі створених користувачами розважальних відеороликів, прагнення включити професійно створений навчальний контент знаменує собою значне зрушення, оскільки компанія намагається диверсифікувати свій контент.
У своїй розмові з BBC, Річ Уотерворт, генеральний менеджер TikTok по Європі, сказав, що платформа помітила інтерес користувачів до навчальних відео з більш ніж 7 мільярдами переглядів хештега #LearnOnTikTok. "У подальшому, LearnOnTikTok — це те, що ми інвестуємо у партнерів і творців контенту з широким спектром професійного контенту. Ми гадаємо, що це стосується використання можливостей TikTok для навчання: ефектів, звуку, переходів, інструментів, які роблять його таким захопливим і веселим, щоб люди отримували задоволення від навчання", — повідомив Уотерворт.
Як повідомляло видання "Коментарі", клон TikTok видалили з Play Store після звинувачень у плагіаті.
Новини