Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Європейський Союз закликає інтернет-гігантів взяти на себе більше відповідальності за поширення неправдивих новин. У середу два високопоставлених чиновника ЄС заявили, що Facebook, Twitter і Google повинні почати випускати щомісячні звіти про свою боротьбу з дезінформацією, повідомляє Reuters.
Ідея про регулярну підзвітність великих техногігантів належить главі зовнішньополітичного відомства ЄС Джозепу Боррелу та віце-президенту Європейської комісії по цінностям та прозорості Вірі Йоуровій, які дали спеціальну прес-конференцію в середу.
За задумом чиновників, такі щомісячні звіти повинні містити детальну інформацію про дії компаній по просуванню заслуговуючого довіри контенту і обмежувати дезінформацію і пов'язану з нею рекламу. "Дезінформація може негативно вплинути на економіку і підірвати реакцію державних органів, а отже, послабити заходи, вжиті службами охорони здоров'я", — сказала Йоурова, закликаючи онлайн-платформи "нарощувати свої зусилля".
Йоурова також заявила, що китайський TikTok також підписав добровільний кодекс поведінки по боротьбі з дезінформацією. Цей кодекс поведінки, що стосується прозорості політичної реклами, фальшивих акаунтів і демонетизації тих, хто отримує прибуток від фальшивих новин, раніше був підписаний Google, Facebook, Twitter і Mozilla.
Як повідомляло видання "Коментарі", Європейський Союз суттєво продовжив режим кіберсанкцій.
Новини