Головна Новини HI-tech технології Чому варто відмовитися від видалення спаму на пошті: важливе пояснення
commentss НОВИНИ Всі новини

Чому варто відмовитися від видалення спаму на пошті: важливе пояснення

Спам та фішингові листи - набридливе явище, з яким стикався кожен

21 березня 2025, 08:50
Поділіться публікацією:

Напрочуд багатьох спам може бути корисним, тому видаляти такі листи не завжди варто.

Чому варто відмовитися від видалення спаму на пошті: важливе пояснення

Спам. Фото: з відкритих джерел

Всі основні поштові послуги починають використовувати складні та адаптивні фільтри спаму, які з кожним днем стають все більш точними у визначенні необхідних та непотрібних листів. Важлива умова для цього ефекту навчання: програмне забезпечення повинно мати можливість тренуватися, і для цього корисні спам-листи.

Що робити замість видалення спам-листів, якщо ви використовуєте поштового клієнта, такого як Outlook або Thunderbird? Вручну позначайте відповідні повідомлення як спам (або як "небажані"), якщо ваша програма для пошти цього не зробила автоматично. Це допоможе тренувати фільтр спаму, і в майбутньому вам доведеться менше стикатися з дратівливими листами, оскільки автоматичний фільтр покращуватиметься.

Якщо ви отримаєте листи через браузер? Залежно від сервісу, що використовується, ви можете позначити небажані повідомлення як спам різними способами. Звичайно, вам потрібно буде це зробити, якщо такі листи відображаються як звичайні у вашій поштовій скриньці і не потрапили в папку зі спамом.

Ви можете позначити такі повідомлення в папці "Вхідні" (позначивши їх галочкою) та перемістити їх у папку зі спамом за допомогою команди "Спам" або "Неважливі" у рядку меню. Це також працює з окремими (відкритими) листами, для яких шлях до папки спаму іноді проходить через кнопку "Перемістити" над текстом листа.

Як в особистому, так і професійному житті ці процедури допоможуть скоротити кількість спамових повідомлень у довгостроковій перспективі. Відправники таких повідомлень також швидше потрапляють до чорного списку.

Якщо ви використовуєте спільний поштовий сервер в офісі, ви можете надати своїм колегам відмінну послугу, запобігши попаданню тих же шахрайських повідомлень, які ви вже помітили як спам і відфільтрували.

Варто зазначити, що небажані листи зазвичай автоматично видаляються із відповідних папок через 30 днів. Проблеми з пам'яттю виникають дуже рідко, навіть якщо повідомлення не видаляються вручну. Якщо папка зі сміттєвими листами не очищається автоматично, вам варто видаляти її вміст самостійно раз на місяць.

Фахівці радять не скасовувати передплату на спам-листи. Багато постачальників послуг і поштові клієнти тепер пропонують простий спосіб відмовитися від небажаних рекламних листів, розсилок тощо за допомогою одного кліка прямо у вашій поштовій скриньці. Ця функція корисна, якщо ви не хочете вручну видалятися з розсилок або вам не цікавить реклама, що міститься в листах.

Однак ця корисна функція може приховувати небезпеку, особливо у випадку шахрайських повідомлень. Справа в тому, що ви ненавмисно повідомляєте відправнику, що ваша адреса електронної пошти дійсно існує і активно використовується.

Шахраї-спамери відправляють мільйони листів щодня, іноді без розбору, на випадково згенеровані адреси. Вони часто не знають, чи існують насправді облікові записи, на які вони пишуть, чи читаються повідомлення — доти, доки користувачі не натиснуть кнопку відписки. Тоді шахраї отримують запит припинити надсилання листів на цю адресу, після чого, звичайно, вони роблять протилежне.

Читайте також на порталі "Коментарі" — в Україні можуть заборонити спам-розсилки та холодні дзвінки.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини