Apple лідирує в рейтингу найдорожчих світових брендів

Apple очолила останній рейтинг брендів Interbrand, YouTube, Instagram і Zoom увійшли в нього вперше

Компанія Apple знову очолила останній рейтинг брендів Interbrand на 2020 рік. Друге місце зайняла Amazon, збільшивши цінність свого бренду на 60% в річному численні. Про це повідомляє інформаційне видання telecompaper.

Microsoft знову вийшла на третє місце. Google зайняв четверте, Samsung вперше посів п'яте місце з оцінкою в 62,28 мільярда доларів, Coca Cola - шосте, Toyota - сьоме, Mercedes-Benz - восьме, McDonald's - дев'яте і Disney - десяте.

Серед технологічних компаній виділилися Instagram (19), YouTube (30) і Zoom (100), які вперше увійшли в топ-100. Spotify (70) і Netflix (41) домоглися найбільшого зростання в рейтингу: вартість їхніх брендів підскочила на 52% до 8,39 млрд доларів і на 41 до 12,665 млрд доларів відповідно. Intel зайняла 12-е місце, Facebook - 13-е, IBM - 14-е, Cisco - 16-е і SAP - 18-е.

Як уже повідомляло раніше видання "Коментарі", Apple запускає новий потоковий сервіс. За повідомленнями компанії стрімінговий сервіс буде транслювати нові ексклюзивні музичні кліпи, концерти та чарти.