Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Ресторан у Нідерландах використовує нових роботів-офіціантів, щоб зменшити контакт між людьми поки ще не завершилася пандемія коронавіруса. За повідомленнями видання Associated Press, червоно-білі роботи будуть вітати клієнтів, подавати їжу і збирати порожній посуд зі столу в ресторані Royal Palace у місті Ренесі. Поки що безіменні роботи кажуть "привіт" і "ласкаво просимо", і вони носять маленькі шарфи, призначення яких лишається незрозумілим
"Вони допомагають нам у роботі, яку ми робимо. Ми часто зайняті, а роботи сильно допомагають нам. І ми не зникаємо. У цій галузі завжди потрібні люди", — каже Лія Ху, чия сім'я володіє Royal Palace. Ресторани в Нідерландах були закриті протягом останніх кількох місяців під час пандемії, і багато з них починають знову відкриватися, але з обмеженнями на кількість відвідувачів. Через це значно зросла роль офіціантів-роботів.
Це були важкі місяці для індустрії громадського харчування: ресторани втратили близько 5,5 мільйонів працівників тільки в квітні. Здається малоймовірним, що роботи-офіціанти стануть нормальним явищем у невеликих закусочних найближчим часом, оскільки це далеко не найдешевше задоволення для маленьких закладів.
Варто відзначити, роботи вже зустрічаються в ресторанах в Китаї. Але "люди-машини", які подають їжу в китайських ресторанах, є скоріш дивиною, ніж способом підвищення ефективності. Більшість офіціантів-роботів не зможуть рівнятися з людьми, коли мова йде про ефективне виконання своїх обов'язків.
Як повідомляло видання "Коментарі", у Південній Кореї бариста-робот здатний приготувати більше шістдесяти видів кави.
Новини