Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Соціальна мережа Instagram для обміну фотографіями і відео, що належить Facebook, заявила, що новий сервіс надасть користувачам можливість збирати гроші для своєї справи, малого бізнесу і так далі. Про це повідомляє портал Pymnts.
Instagram запускає тест "Особистий збір коштів" у США, Великій Британії та Ірландії. Користувачі, які живуть у названих країнах, зможуть робити пожертви для "Особистого збору коштів", йдеться в повідомленні. Інструмент вже доступний на Facebook.
В цьому році користувачі зібрали понад 65 мільйонів доларів на боротьбу з пандемією і на інші благодійні акції у всьому світі через Instagram і Facebook. У США за останні 30 днів пожертви в Instagram подвоїлися.
Це всього лише один з кроків Facebook по розширенню використання засобів Instagram. Восени минулого року компанія додала три нові функції на свої платформи, щоб допомогти з зусиллями по збору коштів. Найбільш помітною є кнопка пожертви, яку некомерційні організації мають у своїх профілях в Instagram.
Крім того, Facebook додав стікер по збору коштів в Stories та збір коштів в прямому ефірі ігрових потоків. До додавання цієї функції користувачі могли використовувати стікер для пожертвувань в історіях Instagram, але він зник через 24 години.
Як повідомляло видання "Коментарі", Instagram відкрив нові можливості для творців контенту.
Новини