Польоти перестануть бути нудними: вчені розробляють нові літаки без вікон

Вчені хочуть використати нові технології, щоб створити літаки без вікон. Їх замінять сенсорними екранами для зручності пасажирів під час подорожей.

Сьогодні більшість комерційних літаків подібні до тих, що будувались у 1960 років, однак, невдовзі це може змінитись. Кілька компаній розробляють технологічну концепцію літаків без вікон – замість них будуть встановлені сенсорні екрани по всій довжині корпусу. Очікується, що такі технологічні літаки стануть реальністю через 10-15 років.

Конструкція полягатиме у тому, що сенсорні екрани будуть підключені до камер по усьому корпусу літака. Згідно з цією технологією, кожен пасажир під час подорожі, незалежно від свого місця, зможе спостерігати за тим, що відбувається ззовні літака.

Крім того, пасажири зможуть на екранах знаходити різні об’єкти, наприклад, Міжнародну космічну станцію, зірки та планети. Якщо стане нудно під час польоту, тоді можна вмикати та насолоджуватись такими місцями як ліс, море, космос та інші. Переглянути концепцію літаків без вікон можна нижче:

Цікаво, що такі літаки мають не лише візуальні переваги для пасажирів у подорожі, а й технічні. Через відсутність вікон шум від двигунів буде менш чутним. За словами директора компанії Spike Aerospace Віка Качоріа, видалення вікон зробить польоти більш безпечними, адже місця "де є діра" створюють "структурну слабкість" літаків.

Разом з тим, експерти вказують і на можливі недоліки літаків без вікон. Зокрема, деяким пасажирам велика кількість світла може заважати. А головний аналітик StrategicAero Research Садж Ахмад назвав практичні проблеми таких рішень. Зокрема у надзвичайних ситуаціях члени екіпажу можуть шукати орієнтири для евакуації, а у літак без вікон вони будуть відсутні. Крім того, багатьом пасажирам подобається природний вид з вікон, а не картинка на екрані.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв про 12 речей, які найбільше дратують під час польотів.

Також "Коментарі" писали про стюардесу, яка назвала три речі, які ненавидить у поведінці пасажирів.