Італія закупить інноваційні поїзда для пасажирських перевезень

Водневі двигуни впливають на навколишнє середовище значно менше, ніж їх дизельні аналоги

Компанія Alstom поставить для транспортного оператора італійського регіону Ломбардія Ferrovie Nord Milano (FNM) шість поїздів з живленням від паливних елементів. Загальна вартість контракту складає 160 мільйонів євро. Alstom заявляє, що доставить перший поїзд до кінця 2023 року.
Ці водневі поїзди, які стануть першими водневими поїздами в Італії, базуватимуться на регіональної залізничної платформи Alstom Coradia Stream. У Coradia Stream буде використовуватися та ж технологія паливних елементів, що і в Coradia iLint. Alstom буде виробляти поїзди в Італії.
Перевага водневих поїздів перед дизельними полягає в тому, що вони не виробляють викидів під час роботи, а це означає, що вони роблять менший вплив на якість повітря, ніж їх дизельні аналоги. Однак Coradia Stream як і раніше буде мати такі ж експлуатаційні характеристики, включаючи дальність поїздки, як дизельні потяги.
"Ми безмірно пишаємося тим, що представляємо технологію водневих поїздів в Італії, і ми визнаємо довіру, надану нам нашим італійським клієнтом. Ця розробка підтверджує роль Alstom у визначенні майбутнього мобільності", - сказав старший віце-президент Alstom Europe Джан Лука Ербаччі.
Потяги з воднем - гарне рішення для переходу на ще не електрифіковані лінії; в якості альтернативи вони підходять для ліній, які характеризуються невеликими відстанями і низькою швидкістю руху.
Alstom в Савильяно відповідатиме за розробку проекту, більшу частину виробництва і сертифікації. Її майданчик в Болоньї буде поставляти бортове сигнальне обладнання.
Як повідомляло видання "Коментарі", автовиробники об'єднали зусилля для створення водневого вантажівки.