Гендиректор Xiaomi розповів історію виникнення назви компанії
Лей Цзюнь впевнений, що успіх бренду не залежить від назви компанії
Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь зробив заяву про походження назви компанії, третього за величиною виробника смартфонів у світі.
Лей Цзюнь розповів, що засновники компанії придумували назву і що прозвучали такі пропозиції, як "Червона зірка", "Червоний перець" і "Чорний рис", але їх відкинули. Потім був запропонований варіант "Мі", після інвестор Лю Цинь запропонував бренду називатися Xiaomi. В результаті ця назва і була затверджена. Повідомляється, що назва "Мі" походить від рисового зерна.
Лей Цзюнь також сказав свою думку про те, чи може назва впливати на успіх компанії. Він упевнений, що не може, тому що успіх визначається зовсім іншими критеріями. Якщо компанії не вистачає основних технологій, у неї немає хороших продуктів, вона не приділяє увагу користувачам, то як її не називай, успіху не буде.