Facebook збирається запустити конкурента TikTok

Функція під назвою Reels почне діяти в 50 країнах через кілька тижнів

Соціальна мережа Instagram збирається запустити конкурента TikTok по всьому світу протягом декількох тижнів. Джерела, знайомі з цим питанням, повідомляють, що компанія Facebook, що володіє Instagram, розгорне функцію під назвою Reels в 50 країнах світу. Про це повідомляє портал Mail Online з посиланням на NBC News. TechCrunch підтвердив, що Reels будуть доступні в США в наступному місяці. NBC повідомляє, що користувачі зможуть використовувати Reels з допомогою нової іконки в нижній частині екрана в Instagram.

Reels - це те, що Instagram називає "функцією реміксу відео", яка дає можливість користувачам робити 15-секундне відео з музичним супроводом, а потім публікувати цей кліп у своїй історії. Потім користувачі можуть публікувати контент, створений в Reels, в основний канал Instagram або Instagram Explore для загальнодоступних акаунтів.

Нова функція вже тестується в Бразилії і набирає формат, який допоміг популяризувати TikTok, який тепер конкурує з такими гігантами, як Instagram і Snapchat, завдяки своїй здатності залучати молодих користувачів.

Соціальні медіа-компанії - не єдині, хто звернув увагу на TikTok. В останні місяці американські законодавці закликали розвідувальне співтовариство оцінити вплив програми на національну безпеку, ретельно вивчивши зв'язку TikTok з урядом Китаю.

Як повідомляло видання "Коментарі", Instagram відкрив нові можливості для творців контенту.