Facebook Messenger може похвалитися новим логотипом

Чергові зміни повинні ще більше інтегрувати Facebook та Instagram

Додаток для обміну повідомленнями Facebook Messenger оновлює свій логотип і додає деякі нові функції. Компанія впроваджує нові теми чату, крім стікерів для селфі і режиму зникнення, в рамках своєї ініціативи по з'єднанню користувачів Facebook з користувачами в Instagram. Про це повідомляє The Verge.

Візуальне оновлення призначене для того, щоб "відзначити нашу подальшу еволюцію від простого способу повідомлення друзям в Facebook", - написав у своєму блозі віце-президент з обміну повідомленнями Стен Чудновський. Значок замінює суцільний синій колір градієнтом від синього до рожевого, більше в стилі Instagram.

"Наш новий логотип відображає зрушення в майбутнє обміну повідомленнями, більш динамічний, захоплюючий і інтегрований спосіб залишатися на зв'язку з людьми, з якими ви близькі", - додає Чудновський.

Оновлення передбачають появу селфі-стікерів, які дають можливість користувачам додавати значки до своїх зображень, а в режимі зникнення чати зникають. Очікується, що найближчим часом міжпрограмне спілкування з Instagram стане доступне користувачам Північної Америки.

Facebook оголосив про оновлення в вересні, як про найбільшу інтеграцію обміну повідомленнями. У той час як Messenger вже дозволяє користувачам дивитися відео з друзями, Facebook працює над подальшим підключенням користувачів. Цей крок є частиною плану генерального директора Марка Цукерберга по зосередженню більшої уваги на приватних комунікаціях, а не на публічних платформах.

Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook заблокував рекламу овоча, назвавши її "відверто сексуальною".