Британська компанія створила дерев'яну платіжну карту

Користувачі зможуть дізнатися, скільки було посаджено дерев за допомогою їх витрат

Екологічно чиста пошукова система Ecosia інвестувала 1 мільйон фунтів стерлінгів у 20%-ву частку в TreeCard, дерев'яну платіжну карту, яка направляє прибуток від торговельних надбавок на програми лісовідновлення. Про це повідомляє видання FinExtra.

TreeCard поставляється з додатком, що дозволяє користувачам відстежувати витрати, розділяти рахунки з друзями та відстежувати, скільки дерев було посаджено в результаті користувальницьких витрат. Працюючи в мережі Mastercard і використовуючи внутрішні сервіси обробки карт від Synapse, TreeCard діє як повноцінний дебетовий рахунок, здатний отримувати поповнення зі звичайного банківського рахунку користувача, з підтримкою чіпа і PIN-коду, безконтактних транзакцій і мобільних пристроїв.

Ecosia, яка використовує прибуток, отриманий від пошукової реклами, для посадки дерев, заявляє, що збори, отримані від TreeCard, підуть на проекти з лісовідновлення в 38 місцях по всьому світу. Кожні 60 доларів, витрачених при використанні карти, прирівнюються до нового дереву. Ecosia склала список очікування і розраховує почати постачання перших карт в грудні.

Як повідомляє видання "Коментарі", Google припиняє підтримку сервісу з пошуку людей.