Офіціанти втрачають роботу: клієнтів в ресторанах обслуговують роботи

Роботи допоможуть уникнути контактів між відвідувачами і співробітниками ресторану

Aglio Kim, схожий на візок робот, який використовує штучний інтелект (ШІ), доставляє їжу клієнтам ресторану в Сеулі, щоб звести до мінімуму контакти між людьми і допомогти забезпечити соціальне дистанціювання. Про це повідомляє видання Asia One.

Незабаром після того, як клієнти роблять замовлення через сенсорний екран на столі, робот заввишки в 1,25 м, розроблений південнокорейською телекомунікаційною компанією KT Corp, приносить їжу і використовує свої можливості візуального SLAM (одночасна локалізація і відображення), щоб уникати перешкод і переміщатися між клієнтами.

Робот може доставляти їжу одночасно на чотири столи, повідомив Reuters керівник бізнес-групи по платформі штучного інтелекту KT Лі Ен Джин. Він оснащений підносами для їжі, які можуть нести до 30 кг, ЖК-екраном і динаміком, який говорить корейською і англійською мовами.

З понеділка ресторанам і кафе в густонаселеному столичному районі Сеула дозволено відкриватися після 21:00, але між столиками має бути залишено 2 метри, а також повинні бути вказані імена та контактні дані відвідувачів. Корейське агентство з контролю і профілактиці захворювань (KDCA) повідомило про 106 нових випадки зараження коронавірусів станом на понеділок, в результаті чого загальне число випадків зараження досягло 22 391 особа з 367 смертельними наслідками.

KT заявила, що в цьому році планує поставити більше роботів для ресторанів і представить другу модель з технологією розпізнавання голосу AI на початку наступного року.

Як повідомляло видання "Коментарі", робот-художник відкрив виставку власних робіт.