Війна між двома найбільшими ігровими компаніями світу: угода Microsoft ставить перед Sony виклик
Угода Microsoft Activision Blizzard ставить перед Sony «монументальний виклик»
Купівля Microsoft розробника відеоігор Activision Blizzard може становити серйозну загрозу для Sony. Про це повідомляє CNN.
Акції виробника консолі PlayStation, головного конкурента Microsoft Xbox, впали майже на 13% у Токіо в середу після того, як Microsoft оголосила про угоду на суму майже 70 мільярдів доларів. За даними постачальника даних Refinitiv, це було найгірше падіння курсу акцій Sony з 2008 року.
Microsoft і Sony десятиліттями конкурували з ітераціями своїх консолей Xbox і PlayStation, часто залучаючи відеогеймерів ексклюзивними назвами та функціями.
Microsoft вже володіє успішними франшизами, такими як "Halo", але угода Activision Blizzard додасть до своєї бібліотеки популярні серіали, включаючи "Call of Duty" і "World of Warcraft", а також майже 400 мільйонів активних гравців щомісяця.
У результаті транзакції Microsoft стане третьою за величиною ігровою компанією в світі за доходом, після Tencent і Sony, йдеться в заяві компанії .
Згідно з останнім звітом про прибутки компанії, майже 30% доходу Sony припадає на ігри та мережеві послуги. За словами аналітика Morningstar Research Казунорі Іто, інвестори можуть бути стурбовані тим, що Sony програє Microsoft в ігровому контенті, особливо якщо деякі з назв Activision стануть ексклюзивними для систем Microsoft .
"Придбання ексклюзивного ігрового контенту є ключовим", - сказав Казунорі Іто CNN Business у середу, зазначивши, що ігрова індустрія знаходиться в стані "перехідного періоду".
У вівторок, 18 січня, Microsoft заявила, що має понад 25 мільйонів передплатників Game Pass і "запропонує стільки ігор Activision Blizzard, скільки зможе" у версіях сервісу для Xbox та ПК.