Найстаріший у світі автомобільний бренд оновив логотип (ФОТО)

Цей логотип більш лаконічний і елегантний

У четвер, 25 лютого, Peugeot - один з найстаріших автомобільних брендів у світі, представив свій новий логотип: герб у формі щита, прикрашений головою лева.

Таким чином, французька компанія підкреслила, що вийшла на новий рівень і йде в ногу зі своєю продукцією. На початку 2021 року бренд Peugeot запустив нову лінійку автомобілів, оновив сайт і створив альянс STELLANTIS, а тепер представив нового лева.

"Новий логотип уособлює те, що Peugeot мав на увазі вчора, що Peugeot значить сьогодні й що Peugeot буде означати завтра", - повідомили представники бренду.

З оновленим логотипом компанія має намір підкорювати нові ринки, прискорювати своє міжнародне зростання, підкреслюючи свій характер, стиль і елегантність. Також Peugeot представила перший за останні 10 років рекламний слоган: "Леви нашого часу".

Оновлений логотип зображає не тільки свою індивідуальність, але також намагається об'єднати власну багату історію та ультрасучасність нинішнього світу.

Відзначимо, що це одинадцята версія логотипу французького бренду, вона більш чітка, престижна і лаконічна. Її розробила лабораторія дизайну Peugeot.

Нагадаємо, що для продажу автомобілів Peugeot створена велика дилерська мережа. Компанія оперує в 150 країнах світу. Бренд п'ять разів отримав премію в номінації Європейський автомобіль року (в 1969, 1988, 2002 2014 і 2017 роках).

Крім того, компанія залишається головним виробником скутерів, мотоциклів, мопедів та велосипедів в Європі.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що в листопаді 2019 французький автовиробник Peugeot представив перший електрофургон.